Nog maar een paar dagen! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Debbie Noordijk - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Debbie Noordijk - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen!

Blijf op de hoogte en volg Debbie

18 September 2012 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo allemaal!

Het is bijna zover! Over vier dagen ga ik voor voor 3 maanden vrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika!

Op 22 september begint mijn reis en zal ik 's ochtends vanaf Schiphol vertrekken. De vlucht zal ongeveer 11 uur duren (Pffff!!! Lang he?) waarna ik 's avonds aan zal komen in Johannesburg, de grootste stad van Zuid-Afrika. Hier zal ik opgehaald worden door de familie die het weeshuis runt en wacht mij nog een lange autorit. Ik kijk er ontzettend naar uit om ze te ontmoeten!

Ik hoop jullie op deze manier een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn avonturen en ik hoop dat jullie mijn blog met plezier zullen lezen! De volgende keer zal ik schrijven vanuit Zuid-Afrika en wat meer vertellen over het weeshuis. Veel leesplezier!

Groetjes Debbie!

  • 18 September 2012 - 22:23

    Kristine:

    Hey deb!!

    oooh het is bijna zover, spannend!! Ik ga je natuurlijk op de voet volgen en ik kijk erg naar je verhalen uit! Ga er van genieten!

    Liefs kris

  • 10 Oktober 2012 - 21:34

    Henri :

    Hallo Debbie,

    Ik neem aan dat je weet wie ik ben, (hardloop)vriend van Hans Collijn, die je ongetwijfeld wèl kent. Die hoef je immers maar één keer gezien te hebben om hem nooit meer te vergeten. :))
    Via Hans heb ik ook jouw dagboek gevonden!

    Hartstikke leuk een beetje te kunnen volgen wat er zo ver weg allemaal gebeurt!

    Heel veel plezier daar en geniet ervan!

    Henri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 7852

Voorgaande reizen:

22 September 2012 - 12 December 2012

Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika!

Landen bezocht: